REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Art. 1. [Informacje podstawowe]

  1. Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: profit-br.pl (zwanej dalej „Stroną”).
  2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest firma: „Joanna Szyszkowska Doradca Podatkowy” z siedzibą w Choszcznie, 73-200, ul. Handlowa 1, NIP: 594-146-04-00 (zwany dalej „Usługodawcą”).
  3. Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
  4. poczty e-mail: biuro@profit-br.pl
  5. telefonicznie: +48 95 715 9715
  6. Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 30.08.2024 r.

Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]

  1. Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: usług konsultacyjnych o tematyce podatkowej. 
  2. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne:
    1. rezerwacji terminu konsultacji;
    2. konsultacje podatkowe online;
    3. konsultacje podatkowe stacjonarne w siedzibie Usługodawcy;
    4. konsultacje podatkowe telefoniczne.
  3. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]

  1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
  2. urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym;
  3. przeglądarkę internetową;
  4. jeśli będziesz chciał zapisać się do newslettera będziesz musiał dysponować adresem e-mail;
  5. jeśli będziesz chciał skorzystać z konsultacji on-line będziesz musiał dysponować adresem e-mail oraz programem umożliwiającym udział w konsultacjach sprecyzowanym w informacjach podczas dokonywania rezerwacji tj. ZOOM. Program powinien zaktualizowany do najnowszej wersji.

Art. 4 [Konsultacje]

  1. [Rezerwacja konsultacji]
    1. W celu rezerwacji terminu musisz:
      1. wypełnić formularz rezerwacyjny na Stronie, zaznaczając jako opcję spotkania „on-line”, „stacjonarna” lub „telefoniczna”. Dane, które w nim podasz powinny odpowiadać prawdzie i być aktualne;
      2. opłacić wynagrodzenie za konsultacje. Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych lub przelewem bankowym.
    2. Po przesłaniu formularza i opłaceniu wynagrodzenia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
  2. [Odwołanie rezerwacji]
    • Z rezerwacji możesz zrezygnować w każdym czasie, telefonicznie lub e-mailowo.
    • Rezygnacja dokonana wcześniej niż 48 godzin przed zarezerwowanym terminem konsultacji jest bezpłatna. To znaczy, że otrzymasz zwrot całej wpłaconej wcześniej kwoty.Rezygnacja dokonana w okresie 48 godzin przed zarezerwowanym terminem konsultacji, uprawnia do pobrania przez Usługodawcę wynagrodzenia za rezerwację terminu w wysokości 50% ceny konsultacji.
    • Zwrotu kwoty dokonujemy na rachunek bankowy, z którego otrzymaliśmy przelew, w terminie 14 dni, od odwołania przez Ciebie rezygnacji. Jeśli wybrałeś inny rodzaj płatności niż przelew, w rezygnacji będziesz musiał podać numer rachunku bankowego na który będziemy mogli dokonać zwrotu.
  3. [Konsultacje online]
    1. Konsultacje prowadzone są przy użyciu programu ZOOM lub innego uzgodnionego przez Strony. Uzupełniając formularz rezerwacyjny zobowiązany jesteś wskazać program, z którego będziesz chciał skorzystać.
    2. Konsultacje trwają 30, 60 lub 120 minut.Najpóźniej na 15 minut przed zarezerwowanym terminem otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania.
    3. W razie jakichkolwiek problemów z połączeniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym działaniem wybranego przez Ciebie programu oraz inne problemy techniczne po Twojej stronie.
    4. Jeśli do konsultacji nie dojdzie z naszej winy, będziesz mógł żądać zwrotu wpłaconego wynagrodzenia lub umówić się na kolejne konsultacje w ramach już wpłaconego wynagrodzenia.
  4. [Konsultacja stacjonarna]
    1. Konsultacje odbywają się w siedzibie firmy Usługodawcy przy ul. Handlowej 10, 73-200 Choszczno.
    2. Klient powinien stawić się na miejscu nie później niż 5 minut przed planowanym rozpoczęciem spotkania.
  5. [Konsultacja telefoniczna]
    1. Konsultacje odbywają się poprzez rozmowę telefoniczną z Usługodawcą z numerem wskazanym przy wypełnianiu formularza rezerwacji
    2. Usługodawca dzwoni do klienta w wybranym na formularzu terminie.
    3. Klient powinien być w gotowości do odebrania połączenia w wyznaczonym terminie i mieć możliwość przeprowadzenia rozmowy – najpóźniej 15 minut przed zarezerwowaną konsultacją.

Art. 5 [Prawa konsumenta]

  1. Postanowienie zawarte w art. 6 poniżej ma zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  2. Przez prawa konsumenta należy rozumieć Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta);
  3. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Usługodawca względem “niekonsumentów” (osób i podmiotów nie wymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  5. Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.

Art. 6 [Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość]

  1. Każdej osobie, która dokonuje zakupu usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
  2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy.
  3. Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo.  Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
  5. W przypadku zakupu usług, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy Cię, że z chwilą zrealizowania umowy utracisz prawo do odstąpienia, a Ty wyrazisz na to zgodę.
  6. W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, po zgłoszeniu przez Ciebie żądania wykonania umowy przed terminem do odstąpienia od umowy (ust. 5 powyżej), zobowiązany będziesz do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.

Art. 7 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]

  1. Każdej osobie korzystającej z naszych usług świadczonych za pośrednictwem Strony, przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia można kierować na adres: biuro@profit-br.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać:
  4. Twoje imię oraz adres e-mail;
  5. dokładny opis i powód reklamacji;
  6. Twoje żądania, propozycje i wnioski.
  7. Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Twojego zgłoszenia.

Art. 8 [Zmiany regulaminu]

1. Pamiętaj, że nasz regulamin może się zmienić.

2. Zmiany i aktualizacje mogą wynikać z nowelizacji przepisów prawa, zmian w naszych produktach i usługach, korekty językowej lub konieczności doprecyzowania treści regulaminu. 

3. O zmianach i ich przyczynie zawsze poinformujemy Cię e-mailowo.

4. Jeżeli nowa wersja regulaminu nie będzie Ci odpowiadać, możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszych usług. Masz na to 14 dni od kiedy zostaniesz poinformowany o zmianie i wystarczy, jak prześlesz nam swoją rezygnację e-mailowo.  

5. Zmiany regulaminu, które dotyczyć będą usług płatnych (zakupu usług) znajdą zastosowanie tylko do umów zawartych po zmianie. Jeśli zawarłeś umowę zakupu przed zmianą, obowiązywać będzie Cię regulamin z daty zawarcia umowy.

Art. 9 [Rozwiązywanie sporów]

  1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
  2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
  3. Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: ec.europa.eu/odr  

Art. 10 [Ochrona danych osobowych]

  1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.profit-br.pl/polityka-prywatnosci